Hittaut
Hittaut
Samarbetspartners
Forumstatus

Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Inloggning
Namn:
Lösen:
Väder i Linköping
24.1 °C
Temperatur:
Öppet forum

Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
tre + tre =


2010-04-20
14:24:10
Mikael [Senior- och juniorforumet]
Ok, då kommer jag dit till vart över 5

2010-04-20
13:44:27
Helen [Senior- och juniorforumet]
När jag räknar på det så får jag det att gå ihop.
Nu gäller det att alla bilarna (förutom den från Norrköping) kommer till samlingen o plockar upp alla glada :-)

2010-04-20
13:33:30
Mikael (mikael@mickesweb.se) [Senior- och juniorforumet]
Finns det tillräckligt med plats i bilarna från ryd till kvällens träning?

2010-04-20
12:54:28
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Jag och Erik tänkte vässa nattformen lite, därför åker vi och Artem till Prästomta imorgon kväll. Vi kommer springa H21-banan för våran tävling. Det finns mao två platser kvar, om någon mer vill med är det bara att höra av sig.

2010-04-20
10:18:32
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet]
Vi har 15 st Natt-SM löpare på startlinjen på fredag! Påminner er om att titta på gamla kartor samt läsa PM redan nu. Startlistor ska komma idag. Jag, Janne och säkert några fler kommer att bistå er med det stöd vi kan under fredagkväll. Samordning bilskjuts ordnar vi när vi sett startlistan.

2010-04-20
09:36:33
Karl-Oskar [Senior- och juniorforumet]
Jag tar bil till träningen i Finspång ikväll. Dock går den från Norrköping till träningen och till Linköping efter.

2010-04-20
09:09:10
Artem [Senior- och juniorforumet]
Jag kan läsa här.

2010-04-20
07:48:57
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Marianne << tyvärr har jag inte lyckats fixa det än :(

2010-04-19
22:16:34
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet]
Pia>>Jag har sagt till A och O att jag el. någon hämtar dem strax efter 17, men de är nog klara tidigare. Ev. har de en telefon med kontantkort nu som man kan nå dem på. Peter, har du koll på det ev. numret till den telefonen? Om vi inte når dem är det bara att hämta dem...

2010-04-19
21:45:45
Helén [Senior- och juniorforumet]
Det ser fortfarande tunt ut med bilar inför i morgon. Det vore bra om någon mer kunde ta bil. Vid kris får vi in en person till i vår bil, men den går redan 1630 och senare hem. Anmäl bil eller egen resa på anmälningssidan.

5191-5200  5201-5210  5211-5220  5221-5230  5231-5240  5241-5250  5251-5260  5261-5270  5271-5280  5281-5290 

Senast uppdaterad: 230221, 22:20:26