
Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-04-19 20:50:20 |
Pia (pia@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Jag kan hämta dem 16.50, eller om de kommer förbi hemma samma tid. Hur får de info om detta? Kör bara till Statoil, ska inte med på träningen. |
|
2010-04-19 10:09:03 |
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet] Är det någon som är i närheten av Vidingsjö imorgon eftermiddag, som kan tänka sig att hämta Artem och Olga på LOK-gården? Vore kanon... |
|
2010-04-19 08:40:37 |
Helén (helen@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Alla ska väl springa 10-mila? Då kommer ni väl till Finspång imorrn åxå! Det ser som vanligt tunnt ut på bilfronten - så ni som är anmälda - gå gärna in o skriv om ni kan ta bil. Själv åker jag lite tidigare med Jac för att fixa med kartor och dumpa av barnen. Så jag hoppas nån hittar till Butbro och Enroten - parkera vid grusvägens slut. Om ni har frågor eller åkt vilse - ring 0704-675845 |
|
2010-04-18 22:51:34 |
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet] Fortfarande känsla av ringrost i kartgreppet? Det är en kanonbra träning i Finspång på 10-Mila's grannkarta, på tisdag denna vecka. Häng med på den! Samling i Ryd 17.15. Anmäl dig också |
|
2010-04-17 21:54:58 |
Christian [Senior- och juniorforumet] lag 1,2,5 ändrade i D17. Lag 7 har just nu en vakans på sista sträckan. Så finns det någon aspirant får den gärna hoppa in. |
|
2010-04-17 21:52:54 |
Christian [Senior- och juniorforumet] uppdateringar framförallt i D17lagen. Dessa ska ha gått in så att ni får ha era egna pinnar eller klubbens snabba. Lag 4 H17 str 5 Andreas Berg går in där. Henrik T:s pinne. Om den inte kommer med får vi byta på plats i morn. |
|
2010-04-17 11:45:41 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Förstasträckslöpare (Dryml, mini och Juhan) << Vad sägs om avresa från mig 7.15 imorgon. Och så åker vi och hämtar upp Robban strax därefter och fortsätter vårat segertåg mot kolmårdens djupa skogar? |
|
2010-04-17 09:22:45 |
Mikael (mikael@mickesweb.se) [Senior- och juniorforumet] Finns det någon jag kan lifta med ut till tävlingen idag? finns på: 073 776 56 26 |
|
2010-04-17 08:40:40 |
Otter [Senior- och juniorforumet] Bra jobbat i natt! Det måste ha varit mycket folk i skogen. |
|
2010-04-16 18:01:02 |
Torgny [Senior- och juniorforumet] Linnea vill gärna springa Svartnatta och åker med Jörgen dit men har inget lag. Är det någon som vet om det finns någon lucka i något lag? Annars får hon efteranmäla ett eget lag i öppen klass. Linneas mobil 0738-296509 Min mobil 0709-525798 |
5201-5210 5211-5220 5221-5230 5231-5240 5241-5250 5251-5260 5261-5270 5271-5280 5281-5290 5291-5300