
Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-04-16 10:07:35 |
Martinsson [Senior- och juniorforumet] Tycker även det är för lite uppsnack inför kvällens stora drabbning dvs Svartnatta. Att jag och Ptr kommer ta hem den interna kampen råder det väl inga tvivel om, men hur blir placeringarna efter? Kommer Figge göra bort sig på slutet som vanligt och kommer Micke/Sören hänga med när farten skruvas upp?? Tips: 1: Ptr-Martinsson 2. Dryml-Figge 3. Jac-Artem 4. Madmike - Sören |
|
2010-04-16 07:16:24 |
Mikael (mikael@mickesweb.se) [Senior- och juniorforumet] Sören<< Du måste nog åka innan kl 19 för enligt beräkningarna på googlemaps ska det ta en timme och en kvart ifrån mig i norrköping och då kommer vi aldeles för sent till starten. Så om det är ok skulle det vara fint om du kunde plocka upp mig vid 19 vid norrtull om det går bra? Skickade ett mail med förfrågan men inte fått svar? Rigen annars lite senare. |
|
2010-04-15 22:17:27 |
Sören [Senior- och juniorforumet] Jag kommer till cupolen kl 19 imorrn! Ladda ackumulatorn! Otter>> Hur många H40-gubbar är med i morgon?, minst en H35 i alla fall, 7 H21, 4 herrjuniorer och 2 damer! |
|
2010-04-15 20:25:05 |
Jörgen (jsk@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Mjaha, jag tänkte fylla bilen med mig själv, Erik, Johan, Jonas och Linnéa och därefter åka bredvid Cupolen till Vingåker. OK? |
|
2010-04-15 19:53:41 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Vi åker 19.00 från Cupolen till svartnatta imorgon. |
|
2010-04-15 14:50:10 |
Magnus B Johansson [Senior- och juniorforumet] Man kan ju inte vara rabiat. Och det där med manlighet tål ju att tänkas på.... |
|
2010-04-15 14:42:50 |
Christian [Senior- och juniorforumet] Magnus B >> Som UK gillar jag att du använder orden antagligen och helst. Det ger ju helt klart en öppning för längre sträckor för dig. ptr >> Så löser man problemen med brist på lampor Jag har försökt få tiomila att börja med str 1 17.00 och låta den vara 6-7 km och sedan ha omstart på str 2 vid midnatt med möjlighet till lagändringar därimellan men de köpte inte iden... Otter >> H35-laget mörkar formen framgångsrikt |
|
2010-04-15 14:31:17 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Otter << helt rätt, men det är klart, skickar man ut de sämsta på de tidiga nattsträckorna så blir det inte så många nattsträckor kvar |
|
2010-04-15 14:30:57 |
Magnus B Johansson [Senior- och juniorforumet] Får skylla ifrån sig att man var sjuk och därför inte sprang natt-KM. Är väl antagligen totalt omanlig eftersom jag aldrig sprungit långa natten (förutom den något kortare varianten på Jukola). Antagligen blir jag väl inte manligare heller i årets 10-mila då jag helst inte springer så långt. |
|
2010-04-15 14:19:21 |
Otter [Senior- och juniorforumet] Är det inte dags för lite uppsnack inför 10MILA? Jag har hört att man inte blir man förrän man sprungit långa natten 5 gånger. Stämmer det? Och är långa natten verkligen lång när den bara är 17 km och rak??? H35-laget verkar vara lite tunt med bara 3 som sprang KM, men ni räknar kanske med att det bara blir 3 nattsträckor |
5221-5230 5231-5240 5241-5250 5251-5260 5261-5270 5271-5280 5281-5290 5291-5300 5301-5310 5311-5320