Hittaut
Hittaut
Samarbetspartners
Forumstatus

Öppet forum
Ingemar Cederholm 2026-05-25

Inloggning
Namn:
Lösen:
Väder i Linköping
18.1 °C
Temperatur:
Öppet forum

Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
fem + fem =


2010-07-21
21:06:15
Lars Johnsson, OK Måsem (okm@okmasen.nu) [Gästbok]
Medelhavs OL i Oxelösund
Höstsäsongen närmar sig med stormsteg. Ett utmärkt sätt att komma igång efter sommaren är OK Måsens Medelhavs OL lördagen den 14 augusti. En tävling helt nära havet. Efter tävlingen kan du bada i havet eller besöka det spännande Femörefortet. Mer information på OK Måsens hemsida, www.okmasen.org där också inbjudan finns. Där kan du också se en liten trailer på YouTube om Medelhavs OL.
Hjärtligt välkomna
OK Måsen

2010-07-20
16:00:16
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
otter<< Hmm. Jag hade tänkt cykla till Vidingsjö och springa veckans bana. Osäker på vilken tid det kan tänkas bli, så jag har nog svårt att samordna.

2010-07-19
23:45:33
otter [Senior- och juniorforumet]
jag tänkte köra intervaller imorgon (tisdag). Någon som är sugen på att hänga på?

2010-07-16
17:58:25
Magnus B Johansson [Senior- och juniorforumet]
In och anmäl er för resa och boende till SM lång i Karlstad 28-29/8!

2010-07-15
17:19:46
Christian [Senior- och juniorforumet]
Per >> ok, tänkte precis ringa och fråga. Vi är 3 tappra kvar.

Vill nån mer med så får ni ringa på 011-88546.

2010-07-15
17:17:32
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Det blir nog ingen åka-iväg-träning för min del idag.

2010-07-15
12:04:04
sanna [Senior- och juniorforumet]
ptr << Schysst!

2010-07-15
08:35:54
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Christian<< Jag kanske hänger på, men det är ganska tveksamt om jag får in det i planeringen ikväll.

2010-07-15
08:20:24
Lukas [Senior- och juniorforumet]
Det blir bra det.

2010-07-14
23:55:24
Christian [Senior- och juniorforumet]
Lukas >> Gott! Jag får dock revidera mig lite...
Jag har nog bara En karta från träningen jag tänkte på, de i samma hög var från en annan träning. Men jag har med massa tomma kartor.
18.00 vid Konsum ladan T1? Blir det bra?

4841-4850  4851-4860  4861-4870  4871-4880  4881-4890  4891-4900  4901-4910  4911-4920  4921-4930  4931-4940 

Senast uppdaterad: 230221, 22:20:26