Förra året var vi cirka 15 LOKare som sprang Idreveckan i härligt högsommarväder och det vore kul om vi blir många LOKare i år igen.
Tävlingarna är Fjäll-ol den 27/6, sprint den 28/6 och 3-dagars 29-30/6 med ordinarie anmälan via eventor senast den 14 juni.
För de som kryssar i att de vill dela logi och vill samåka så gäller det att någon tar på sig uppgiften att samordna detta och bokar stuga/stugor förslagsvis via Idrefjäll.
Vill du ta bort din anmälning? I så fall kan du klicka på det röda krysset till höger om anmälningen (syns endast om du är inloggad och anmälningstiden ej gått ut).